Mezuniyet İçin Elbiseler



Daha mezuniyetime henüz varken, şimdiden elbise modellerini araştırmaya başladım. Saç düzleştiricisi almak için alışverişe çıktığımda, bu elbiselere de gözüm kaymadı desem yalan söylemiş olurum.Mezuniyet töreni ve akşamında yemeği için ayrı ayrı kıyafetlerin giyildiğini düşünürsek aylar öncesinden araştırma yapmakta haksız sayılmam hani.Bu elbiseler Koton'un mezuniyet koleksiyonundan..Baştaki siyah elbiseye bayıldım  ve ona kombinledikleri taşlı portföy çantaya da . Siyahtan vazgeçmem ama gençlik renk demektir, bundan böyle renkli giyinmeye özen göstermeye çalışacağım.Narçiçeği rengi de hiç fena değil.
2013 mezuniyet elbiseleri sezonu açılmış bulunmaktadır efendim. Elbiselere kombinleyeceğinniz takılar ve ona uygun bir saçta mezuniyet yemeğinde ışıl ışıl parlamanızı sağlayacaktır. Şimdiden mezun adaylarına hayatlarında bol başarılar diliyorum.

Elbise 199 tl
Portföy çanta 39,90 tl

Yorumlar

  1. model ve renklerine bayıldım, çantanın ayrı bir havası var onu daha farklı bir elbıseyle kombınlemeli.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AYAKLARIM DONUYOR...... (üşüyen ayaklara son ! )

Hangi saç düzleştiricisini almalıyım, bi fikir vermeye ne dersiniz ?

AVON COLORTREND POPPY LOVE