Hangi saç düzleştiricisini almalıyım, bi fikir vermeye ne dersiniz ?



    Dalgalı ve uzun saçlarım var ve bazen beni çıldırtıyorlar. Bir türlü şekle sokamıyorum. 2 düzleştirici 1 maşa eskittim ama üçüde istediğim sonuc vermedi.Özellikle düzleştiricilerden umduğumu bulamadım. Ya düzleştiricinin ısı ayarını beceremedim. Ya da düzleştiricinin kenarlarına saçlarım takıldı acı çektim. .Ay bakıyorum herkesin saçları dümdüz ve bozulmuyor, benimki yarıyolda kabarıyor.Kullandığım saç ürünlerinden mi diyorum ama değil Bana bir fikir verin. Hangi düzleştiriciyi almalıyım?  Yorumlarınızı bekliyorum. Yarın alışverişe çıkmayı planlıyorum. Fikirleriniz benim için önemli şimdiden teşekkür ederim.

Yorumlar

  1. Merhaba,

    Remington, Baybliss gibi markaların iyonik özellikte olanlarından bakabilirsin. Model ismi veremiyorum ama internette araştırıp yorum okumanda fayda var. Bir kez daha aynı ürün için para vermen gerekmez umarım :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten sürekli düzleştirici problemi yaşamaktan sıkıldım.
      1.olarak iyonik olanlara bakacağım. teşekkürler :))

      Sil
  2. bende remington vardı ve mükemmeldi, modeli bilmiyorum ama yurtdışına taşınırken geride bıraktığım için hala çok üzülüyorum :( remington markasını tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. remington un hangi modelni alırsan al çok iyi.O markayı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. braun yada rowenta yada philips diyen yok sanırım :) onlara sınıfta kaldı diyebilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  5. bugün bir araştırma yaptım, philips markasının keratinli ve jojoba yağlı düzleştiricileri çıkmış, çoğunlukla onları tavsiye ediyorlar. Bir de Teknosa ' da düzleştiriciler %50 indirimli .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AYAKLARIM DONUYOR...... (üşüyen ayaklara son ! )

AVON COLORTREND POPPY LOVE