YEMEK İSTİYORUM BU OJEYİ


                                                                                                                                                                      Kokulu oje alma fikrini pek beğenmesem de dün, gittim renklere bakındım bakındım ve bir çikolata sever olarak  Golden Lady'nin chocolate rengini  aldım. Sürüşü çok rahat ve çabuk kuruyan bir oje. Vee kuruduktan sonra sonuç çikolata kokan tırnaklar. Kendimi tırnaklarımı koklamaktan alamıyorum. Kokladıkça yemek geliyor içimden. Bugün ojelerimin ikinci günü ve hala tırnaklarım çikolata kokuyorlar.Diğer çeşitlerini denemedim ama denemek için sabırsızlanıyorum.  Fiyatı da 1,75 tl.

Yorumlar

  1. teşekkür ederim,çikolatalıyı tavsiye ederim sanada. hemen bloguna ziyarete geliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Böyle bir oje olduğunu sayende öğrenmiş oldum başka çeşitleri de var mı bilmiyorum ama deneyeceğim ;) paylaşım icin teşekkürler
    Blogun hayırlı olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet başka çeşitleri de mevcut, hindistan cevizlisi, güllüsü , elmalısı, okyanus kokulusu da var .denemeni tavsiye ederim .
      teşekkürler. bol bloglamalar.

      Sil
  3. Ay oje çok hoş görünüyor malesef benim bulunduğum ülkede ojeler ya pahalı ya da her yerde çok fazla çeşit bulunmuyor :( hele de biraz güzel biraz kaliteliyse fiyatı artıyorda artıyor :)

    Ziyaretime de gelirsen sevinirim :)

    http://beyazkedivekozmetik.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  4. merhaba beyaz kedim :) ziyaretine geldim hatta yorum bırakmak istedim, bir türlü yorum yazamadım. nerde oturuyorsun. ojeleri bulmak birazda şans meselesi ama tabi ki oturduğun yer de önemli

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AYAKLARIM DONUYOR...... (üşüyen ayaklara son ! )

Hangi saç düzleştiricisini almalıyım, bi fikir vermeye ne dersiniz ?

AVON COLORTREND POPPY LOVE