Gözüm Aydın Mimlenmişim !!!

Paylaşacaklarım var beni mimlemiş, pek mimlenme nedir bilemesemde, mimlemeyle ilgili yazısından sonra konu hakkında baya bi bilgim oldu. http://paylasacaklarimvar.blogspot.com "un bana sorduğu sorular ve cevapları ;

  •  Ne tarz müzik dinlersin?     Kulağa hoş gelen her tür müziği dinlerim
  •   Hayranı olduğun ünlü sanatçı var mı?  Öyle çok hayranım dediğim birisi yok. Ama bu aralar Beyonce"u beğeniyorum. 
  •  Hiç pişmanlık yaşadın mı?   Herkes gibi pişmanlıklar yaşadığım oluyor tabi ki.
  •  Olmak istediğin yerde misin?   Şükür. Ama okulumun bitmesine az zaman kaldı. Ay sayıyorum.
  •  En sevdiğin giyim markaları neler?   Lc.Waikiki, Koton
  •  En çok ne tür alışveriş yapıyorsun?  Bana kalsa giyim, ama mutfak alışverişi de onunla yarışır
  • 3 günlük ömrün kalsa neler yapmak istersin?  Hiç düşünmedim. Ama uzun bir liste yapmam gerekir
  •  Teknolojiyle aran nasıl?  İyidir. Son gelişmeleri takip ediyorum
  • Her gün ziyaret etmezsem olmaz dediğin siteler var mı?  Tabi ki blog sayfam, milliyet.com, hotmail.
  •  Yurt dışında nerelere gitmek istersin ya da gittin mi?   Hiç yurt dışınna çıkmadım. Amerikaya gitmek isterim. 
  •  Duymak istemediğin kelime ya da cümle var mı? varsa ne?   "yapacak bişey yok" cümlesinden nefret ederim.

Yorumlar

  1. kesinlikle bende hiç sevmiyorum "yapacak bi şey yok" cümlesini :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AYAKLARIM DONUYOR...... (üşüyen ayaklara son ! )

Hangi saç düzleştiricisini almalıyım, bi fikir vermeye ne dersiniz ?

AVON COLORTREND POPPY LOVE