Can Sıkıntısına Ne İyi Gelir ? 2

Sıkıntımı gidermek için yeni yollar denemeye devam ediyorum. İşte bunlardan biri daha
3- Film İzlemek
Birkaç gündür gece yarılarına kadar animasyon film izliyorum. Animasyon deyip geçmeyin, insandaki bütün siniri stresi alıyor. Sizin için de önerim ;



Ben serinin en sonuncu filminden başladım izlemeye. Filmler içinde bir bütünlük olduğu için isterseniz diğer bölümleri de izleyebilirsiniz. Ama Madagascar serisinin en başarılısı 3. sü bence. Müzikleri ve rengarenk efektleriyle sizi filmin içine çekiyor. Kendinizi kahramanların yanında hissediyorsunuz. Bu film bana baya mutluluk kattı. 
Filmi ve fragmanı mutlaka hd olarak izleyin görüntü kalitesinin yüksek olması ayrı bir zevk veriyor.


Yorumlar

  1. buz devrinin yeri ben de bi başka :)
    bu arada mimlendiniz :)

    http://paylasacaklarimvar.blogspot.com/2013/02/mimlendim-ki.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo buz devrini ben de çok seviyorum.mim için teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AYAKLARIM DONUYOR...... (üşüyen ayaklara son ! )

Hangi saç düzleştiricisini almalıyım, bi fikir vermeye ne dersiniz ?

AVON COLORTREND POPPY LOVE