YENİLEYİCİ CİLT MASKESİ

    Bugünü kendimi yenileme günü olarak ilan ettim. Kurumuş ve yıpranmış saçlarıma mayonez maskesi uyguladım. Yarım saat beklettim. Ve yumuşacık saçlara sahip oldum. Maskeyi beklerken yüzüme ballı yüz maskemi de sürdüm. Bal cildi nemlendiriyormuş. Şu anda bebeksi yağdan arınmış bir cildim var. Ama ayrıca güzellik uzmanının verdiği bir maske tarifini sizinle paylaşacağım.
YENİLEYİCİ CİLT MASKESİ
1 su bardağı ılık su
1 poşet yeşilçay
1 tatlı kaşığı bal
1 yumurta

Hazırladığınız maskeyi  yüz ve boyuna uygulayabilirsiniz. 
Bal cildi nemlendirerek kış aylarında kuruyan cildimize iyi gelecek. Bal cildi yapılandırır. Yeşilçay ise antioksidan özelliği ile yaşlanma belirtilerini azaltır. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AYAKLARIM DONUYOR...... (üşüyen ayaklara son ! )

Hangi saç düzleştiricisini almalıyım, bi fikir vermeye ne dersiniz ?

AVON COLORTREND POPPY LOVE