AVON COLORTREND POPPY LOVE

Vize dönemim yaklaştığı için uzak kalıyorum blogumdan. Ama Poppy Love elime geçince yazmadan olmaz dedim. Geçen ayın katalogundan aldım bu ruju. Fiyatı 3,90 kadardı. Pek iyi olmayacağını düşünmüştüm beni utandırdı kendisi. Sürümü çok rahat. Az bir dokunuş yeterli oluyor. Ama çok canlı bir kırmızı renk istiyorsanız, tek kat normal bir sürüşle işlem tamamdır.Ayrıca hindistan cevizi kokuyor. Katalogtaki gösterilen renkten de farklı çıkmadı. Günlük kullanımda iddialı bayanlar için iyi olabilir. Geceleri için, özellikle yılbaşı gecesi için favori renklerden birisi olacak gibi.

Yorumlar

  1. Aynısından ben de aldım ve çok farklı bir renk bekliyordum kıpkırmızı bir renkle karşılaştım çok sevindim :) Bayılarak kullandığım bir ruj güle güle sür :)

    YanıtlaSil
  2. ay teşekkür ederim, bende çok memnun kaldım. iddialı ama güzel renk :)

    YanıtlaSil
  3. Bu rengi bende çok çok seviyorum güle güle kullan canım :)
    http://ojebalonjoje.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AYAKLARIM DONUYOR...... (üşüyen ayaklara son ! )

Hangi saç düzleştiricisini almalıyım, bi fikir vermeye ne dersiniz ?