30 Mart 2014 Pazar

YENİ BİR DENEYİM: AVON SAÇ TAZELEYİCİ


    AVON mart ayı kataloğunda Naturals serisini yeniledi.Şöyle ki AVON NATURALS serisi doğadan gelen mutluluk sloganıyla yola çıkmış. Bu seri hoş kokulu ve ph oranı düşük ürünlerle dolu. 
Canlandırıcı bakım serisi kiraz çiçeği içeriyor. Ben bu seriden tazeleyici saç spreyini aldım ve denedim, saçımdaki yağlanmayı hemen ortadan kaldırdı.Bazen hiç bir şey yapmak istemiyor canı insanın, ya da gün içindeki koşturmacadan duş almaya vakti olmuyor. İşte o zaman yağlanmış saçlarınızı tazeleyecek bu sprey gerçekten yardımınıza yetişecek. Sınavlarım yaklaşıyor, yine saatlerce ders başında kalmak bana düşecek. Bu spreyin çok faydasını göreceğimden eminim. AVON (pure clean cherry blossom refreshing spray ) tazeleyici saç spreyini kullanmanızı öneriyorum.
AVON naturals serisinin diğer ürünlerini de deneyip yine size bildireceğim efenim... görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder